تبلیغات
مد و فشن و آموزش آرایش - با این 7 خوراکی، به جنگ با چربی های مضر بدنتان بروید
منوی اصلی

موضوعات

خبرنامه سایت






نظر سنجی
با کدوم حال می کنید؟

لینک دونی

آمار سایت
تاریخ امروز:
بازدید امروز:
بازدید دیروز:
بازدید این ماه:
بازدید ماه قبل:
بازدید کل:
کل مطالب:
RSS            ATOM

            تبلیغات

            با این 7 خوراکی، به جنگ با چربی های مضر بدنتان بروید

 با این 7 خوراکی، به جنگ با چربی های مضر بدنتان بروید

شما می توانید با خوردن خوراکی های سبک چربی های مضر و اضافی را در بدنتان بسوزانید.


برخی از غذاها، متابولیسم بدن شما را وادار می کند تا چربی های مضر را جذب نکند و کالری مفید و بدون چربی را در بدن شما ذخیره کند، به این ترتیب هم قدرت بدنی شما بالا می رود و هم میزان انرژی های مفید در بدنتان افزایش یابد.

1- ماهی قزل آلا:


تحقیقات نشان می دهد که امگا 3 موجود در ماهی قزل آلا و سایر ماهی های چرب، به ساخت عضله و سوزاندن کالری کمک بیش تری می کند. امگا 3 نیز با کاهش سطح کورتیزول، باعث کاهش ذخیره سازی میزان چربی می شود.
بنابراین مصرف حدود 85 گرم ماهی قزل آلا در هفته، برای بدن شما بسیار مفید خواهد بود.


2- ماست:


غذاهایی که سرشار از کلسیم باشند، نقش یک ابرقدرت را برای لاغری ایفا می کنند، مطالعات انجام شده نشان می دهد که دریافت کم کلسیم توسط بدن، باعث جذب بیش تر چربی مواد به عنوان کالری می شود. پروبیوتیک ها به کنترل چربی قابل ذخیره در شکم، کمک می کنند.
همچنین 50 درصد شیر و ماست را کلسیم تشکیل می دهد، بنا براین مصرف ماست برای 2 وعده در روز به شما توصیه می شود.


3- میوه آووکادو:


برای سوخت و ساز سریع بدنتان، نیاز به باز، روشن و انعطاف پذیر بودن رگ هایتان هستید، آووکادو با اسیدهای پرب ضروری، پربی های غیراشباع و آنتی اکسیدان ها به شما کمک می کند تا این روند به درستی انجام گیرد. در هر گرم آووکادو، 14 گرم فیبر وجود دارد که می تواند به سوزاندن چربی اضافی بدن شما کمک کند.
بنابراین مصرف روزانه یک تا 2 وعده از این میوه برای شما مفید خواهد بود.

 
4- نخود:


نشاسته موجود در نخود دارای فیبر زیادی است که بدن شما را وادار به استفاده از کالری ها یا انرژی های اضافی می کند.
پژوهشی در دانشگاه کلرادو نشان می دهد که استفاده از غلات سبوس دار و غذاهای نشاسته دار مانند موز رسیده، باعث می شود که قدرت بدنی روزانه شما تا 24 درصد افزایش یابد، بنابراین مصرف روزانه یک وعده مواد غذایی نشاسته داری که مقاوم به جذب چربی هستند برای سلامتی شما ضروری است.

 
5- فلفل چیلی:


به محض مصرف این نوع فلفل، گرمای شدیدی بدن شما را فرا می گیرد که نشان دهنده حضور کپسایسین در بدنتان است. این ماده می تواند بین 50 تا 100 کالری را پس از غذا در بدن شما بسوزاند.
البته مراقب انواع هندی و تایلندی این فلفل ها باشید، زیرا برای بسیاری از افراد تندی آزاردهنده ای دارد.


6- چای سبز:


چای سبز حاوی کافئین و آنتی اکسیدان می باشد که سیستم عصبی را تحریک می کند و چربی سوزی بدن را افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن چای سبز، می تواند به متناسب شدن دور کمر افراد و سوزاندن چربی های ناحیه کمر و پهلوها کمک کند.
بنابراین نوشیدن روزانه چند فنجان چای سبز برای شما مناسب خواهد بود.

 
7- قهوه:

با استفاده از قهوه، سوخت و ساز بدن شما به شدت افزایش می یابد. کافئین موجود در یک فنجان قهوه، سوخت و ساز بدن را تا 15 درصد افزایش می دهد، همچنین این میزان کافئین به نیروهای بدن برای سوزاندن چربی ها کمک می کند.
یک تا 2 فنجان قهوه در روز، به خصوص قبل از ورزش، به بدن شما برای سوزاندن چربی ها کمک می کند.
 

منبع:قدس آنلاین


موضوع: ورزش و رژیم غذایی برای زیبا شدن  | نویسنده: سامی | تاریخ: پنجشنبه 27 مهر 1391 | نظرات () و

داغ کن - کلوب دات کام
            اخرین مطالب ارسالی